Välkommen till Elmtomta Norrgård! Här kommer jag att skriva en hel massa om allt möjligt. Älskar att fota på allt som är vackert och har många ideer och drömmar ....Enkla lösningar tycker jag är det vackraste! Varför spendera en förmögenhet när man kan använda sin fantasi,naturmaterial och lite färg!Allt som är dyrt är inte det vackraste, utan det viktiga är att man känner känslan,att man själv känner sig lycklig av att inreda,plantera och leva!



lördag 21 januari 2012

aj,aj,det bultar och det bankar......



....aj,aj,aj det bultar och det bankar......i min lilltå!
Cassie och jag tog en promenad på 5-6 km framåt kvällen.
Det blev snabbt mörkt och endast Cassie hade sitt reflex halsband. Jösses vad bilarna kör snabbt ,märker man när man själv står vid vägkanten!

Det är trevligare när man går små vägarna där Cassie springer lös och man själv går mer avslappnat.
Det är då man kan börja att drömma om allt möjligt.
Att våren snart är här! Hur ska jag /vi fortsätta att forma köksträdgården och rosariet?
Köket...ikväll ska vi till goa vänner på mat så då får ritningarna på köket följa med. Alltid bra att höra hur andra ser på planeringen,kanske nya ide`er?

Fotokursen börjar snart och vi har "redan" fått första läxan! Så kul!!
Imorgon ska jag skjutsa mina kära föräldrar till flygplatsen i Norrköping.
Där ska de checka in till en 2 veckors semester på Teneriffa!
Är så glad för deras skull! De är verkligen värda denna resa,där de får koppla av och njuta av livet!

Nu blir det att duscha och fixa till sig lite inför kvällen.

En underbar lördag till er! Glöm inte att drömma och njuta. Men kom även ihåg att "Allt har sin tid"!  kramar Carina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du skriver! Många kramar från Carina <3