Välkommen till Elmtomta Norrgård! Här kommer jag att skriva en hel massa om allt möjligt. Älskar att fota på allt som är vackert och har många ideer och drömmar ....Enkla lösningar tycker jag är det vackraste! Varför spendera en förmögenhet när man kan använda sin fantasi,naturmaterial och lite färg!Allt som är dyrt är inte det vackraste, utan det viktiga är att man känner känslan,att man själv känner sig lycklig av att inreda,plantera och leva!



söndag 25 september 2011

Billa Gård

Höstmarknad på Billa Gård!

Underbar miljö och känsla,att kliva in i ladugården...

Vackra gamla möbler  blandat med nya ljusstakar....


Vackert shackmönster på gamla "pottskåp".

Mina inköp: Valnötsbröd och kavring,ljusstakar ,vas och vacker sockerlåda...


I stallet såldes närodlat och...

..nybakat

Vacker sadelkammare!

Det är alltid som sagt lika underbart att få besöka vackra Billa Gård!
Vädret var kanon när jag rattade Fokusen ,med glada vänner i,mot Gammelkil.
Spänningen och förväntan av vad som ska möta oss denna gång.
Som alltid lika trevligt,gott fika.härliga personer Björn och Markus och den underbara miljön.
Nu ska jag placera ut mina inköp och njuta vidare av denna vackra söndag.
Må gott!  Carina