Välkommen till Elmtomta Norrgård! Här kommer jag att skriva en hel massa om allt möjligt. Älskar att fota på allt som är vackert och har många ideer och drömmar ....Enkla lösningar tycker jag är det vackraste! Varför spendera en förmögenhet när man kan använda sin fantasi,naturmaterial och lite färg!Allt som är dyrt är inte det vackraste, utan det viktiga är att man känner känslan,att man själv känner sig lycklig av att inreda,plantera och leva!



fredag 20 januari 2012

morgonpomenad


Har bestämt mig för att promenera minst 5 km om dagen!
Jösses Amalia,men sagt är sagt.
Så i morse vad det bara att snöra på sig skorna och börja gå.
Faktiskt riktigt skönt,man går där och småpratar med varandra och Cassie rusar omkring.
Magnus tog sig tid att följa med idag.Det bet i kinderna av blåsten,när vi kom hem var kinderna som röda rosor.

Imorgon blir det ännu en lååångpromenad,vilket jag redan ser fram emot.
Nu blir det att åka in till Josefinas Rum.

En trevlig fredag till er alla! Kramar Carina 



2 kommentarer:

  1. Hej Vad kul det är att läsa din blogg...
    Och Grattis till er förlovning....
    Kram Anita.

    SvaraRadera
  2. Hittade in till din blogg via Facebook, vilken fin blogg du har! Spännande att få titta i i din värld, gillar ditt fina hus och er fina gård!

    Får så mycket gratulera dig till förlovningen oxå, fick ju se att det var ganska nygjort!

    Om du vill får du gärna titta in till mig, då kan du bl a se hur fina gardinerna blev... Här finns jag: http://nyanotta.blogspot.com/

    Ha en skön helg!

    Kram AnCi

    SvaraRadera

Tack för att du skriver! Många kramar från Carina <3