Välkommen till Elmtomta Norrgård! Här kommer jag att skriva en hel massa om allt möjligt. Älskar att fota på allt som är vackert och har många ideer och drömmar ....Enkla lösningar tycker jag är det vackraste! Varför spendera en förmögenhet när man kan använda sin fantasi,naturmaterial och lite färg!Allt som är dyrt är inte det vackraste, utan det viktiga är att man känner känslan,att man själv känner sig lycklig av att inreda,plantera och leva!



tisdag 28 maj 2013

Edshaga Lantbod nytt, loppis & antikt....Vadstena









Mina fynd!


Äntligen har min goa vän Maude tagit steget och öppnat sin Lantbod!

Jag var där på premiär öppningen i lördags , o fyndade!
Hon och hennes familj har öppet varje lördag 11- 17!!

Såå mysigt! Doft av tvålar inslagna i vackert papper....
Vackra dekorerade tändsticks askar!
Många gamla vackra saker...

Denna vackra Lantbod ligger lite utanför Vadstena, i Orlunda.

Kram Carina  <3

2 kommentarer:

  1. Dit vill jag åka! Har du någon närmare beskrivning om hur man hittar dit??
    //Maria ("grannen")

    SvaraRadera
  2. Absolut! Från Skänninge: Kör förbi Fivelstad fortsätt mot Vadstena. Sväng sedan vänster mot Orlunda.Fortsätt på den vägen,förbi Orlunda kyrka och en bit till. Sedan kommer det ett krön,det står en gammal lastbil på höger sida.Mitt emot den så ligger Edshaga Lantbod. En skylt står på sidan av vägen. Det är sååå mysigt<! mvh Carina

    SvaraRadera

Tack för att du skriver! Många kramar från Carina <3