Välkommen till Elmtomta Norrgård! Här kommer jag att skriva en hel massa om allt möjligt. Älskar att fota på allt som är vackert och har många ideer och drömmar ....Enkla lösningar tycker jag är det vackraste! Varför spendera en förmögenhet när man kan använda sin fantasi,naturmaterial och lite färg!Allt som är dyrt är inte det vackraste, utan det viktiga är att man känner känslan,att man själv känner sig lycklig av att inreda,plantera och leva!



tisdag 18 oktober 2011

Motala hamn..

Det är nostalgi att få se att det står kvar en telefon kiosk.
Denna modell tycker jag är så vacker.(bortse från klistermärket på vänster dörr).
Den innehåller tyvärr ingen telefon idag, men ni som var med innan "mobil tiden", visst var det bra!

En " liten " vevaxel från en båt, står invid Göta Kanals inlopp till Motala hamn...

Hoppas ni alla haft en bra dag! I Motala har det regnat nästan hela dagen.
Men trots vädret har jag träffat många trevliga kunder!Det är alltid lika kul att få dessa möten.
En person man aldrig träffat kan ge så mycket positiv energi, och man kan själv besvara den! Jag älskar att få arbeta  som jag gör. Att få dessa möten ,lyssna på personers glädje/sorg,att få ge av min tid till någon som behöver den! 

I morgon bitti har min vän Ingela bjudet in mig på frukost!Jag ser fram emot det,att få sitta och dricka varmt kaffe,att få sitta och njuta  av god smörgås, tjattra och skratta.....

En god kväll till er alla ! Carina