Välkommen till Elmtomta Norrgård! Här kommer jag att skriva en hel massa om allt möjligt. Älskar att fota på allt som är vackert och har många ideer och drömmar ....Enkla lösningar tycker jag är det vackraste! Varför spendera en förmögenhet när man kan använda sin fantasi,naturmaterial och lite färg!Allt som är dyrt är inte det vackraste, utan det viktiga är att man känner känslan,att man själv känner sig lycklig av att inreda,plantera och leva!



fredag 14 oktober 2011

....fredag, i Motala....fredagsmyys

Kul att komma till jobbet idag........

Bygganläggning på bak gården......


Jösses Amalia!!!!! Mitt "Anderssonska" humör kom snabbt fram imorse,när jag kom till Josefinas Rum! (det är min far som kallar oss kvinnor i familjen för detta humör,själv är ju han en Johansson..)

Hurt kul är det när man kommer till jobbet en FREDAG och det står en SLAMMBIL utanför hela Josefinas rum:s lokal,på TROTTOAREN!!!!!!! Där stod den och luktade till 12 tiden.....
Inte nog med det!
På bakgården pågår det byggnadsarbete oxå. Där anlägger man en mysig bakgård med kullersten mm.....Där backar det in /kör ut en lastbil stup i kvarten, med ca 3cm marginal till husen......
I bakgrunden hör man grävmaskinen och en annan hysterisk maskin som låter...
Fredagsmys????

Grrrr, men nu sitter jag lugn och fin i soffan med det " Johanssonska"humöret! Ett leende på läpparna,en filt omkring mig,mätt och belåten...fredagsmyys....

Kramar från Carina