Välkommen till Elmtomta Norrgård! Här kommer jag att skriva en hel massa om allt möjligt. Älskar att fota på allt som är vackert och har många ideer och drömmar ....Enkla lösningar tycker jag är det vackraste! Varför spendera en förmögenhet när man kan använda sin fantasi,naturmaterial och lite färg!Allt som är dyrt är inte det vackraste, utan det viktiga är att man känner känslan,att man själv känner sig lycklig av att inreda,plantera och leva!



torsdag 13 oktober 2011

...dörren på glänt..


Nu när sen hösten är här, börjar min bonde se slutet på det intensiva höstarbetet.
Snart börjar det bli lite lugnare arbetstempo på gården,vilket vi alla längtar till.
När vi får mer tid tillsammans igen,familjen!
Jag känner att batterierna bör fyllas på,att tiden med varandra ger så mycket!
Jag längtar efter att vi kan tillsammans med barnen få lite ledig tid! Att bara känna av ledigheten och lugnet.Skulle vilja åka iväg några dagar ,med familjen och bara få landa och umgås.
Efter det skulle jag vilja börja fixa och dona här hemma.Mycket finns att renovera,och planera.
Jag längtar efter att det blir tid för det snart, att dörren står på glänt till egen tid med familjen...

Ta väl hand om dig ! Carina