Välkommen till Elmtomta Norrgård! Här kommer jag att skriva en hel massa om allt möjligt. Älskar att fota på allt som är vackert och har många ideer och drömmar ....Enkla lösningar tycker jag är det vackraste! Varför spendera en förmögenhet när man kan använda sin fantasi,naturmaterial och lite färg!Allt som är dyrt är inte det vackraste, utan det viktiga är att man känner känslan,att man själv känner sig lycklig av att inreda,plantera och leva!



onsdag 5 oktober 2011

Åhhhh,har just tittat på mitt favorit program " Bonde söker fru" !
Vad bra det är!!!!! Jag vill se nästa avsnitt NU!
Ska bli så kul att följa de valda på gårdarna....Tycker mycket om tjejen,som är lesbisk.( Inte så..)
Hon verkar så härlig och rolig. Den äldre mannen tror jag redan har valt ut sin "fru"...
Sedan vet man aldrig vad som kan hända ,men visst är det spännande!
Jag är glad att min bonde valde mig!

God kväll!  Carina