Välkommen till Elmtomta Norrgård! Här kommer jag att skriva en hel massa om allt möjligt. Älskar att fota på allt som är vackert och har många ideer och drömmar ....Enkla lösningar tycker jag är det vackraste! Varför spendera en förmögenhet när man kan använda sin fantasi,naturmaterial och lite färg!Allt som är dyrt är inte det vackraste, utan det viktiga är att man känner känslan,att man själv känner sig lycklig av att inreda,plantera och leva!



tisdag 4 oktober 2011

Drömkök och badrum...

Den första av mina favorit tidningar! <3

I senaste nummret hittade jag mitt dröm kök!!

Vi har ett litet kök idag,men ev kan vi planera om en hel del!

Visst är det vackert att dela av rummen med gamla vackra fönster!

Den 2:a favorit tidningen är denna! I nya nummret fick jag inspiration att fixa iordning i badrummet!

Kul id`e med stegen....:)

Nu ser vårat badkar ut så här! En vacker gammal tvättbräda med ljuslyktor och doftande tvålar...mmmm.Potta och pall har vi oxå! Hi,hi..

Dessa bilder har jag fotat från dessa underbara tidningar.
Kommer fota med egna bilder när vi renoverat köket!

En god kväll till er alla!  Carina