Välkommen till Elmtomta Norrgård! Här kommer jag att skriva en hel massa om allt möjligt. Älskar att fota på allt som är vackert och har många ideer och drömmar ....Enkla lösningar tycker jag är det vackraste! Varför spendera en förmögenhet när man kan använda sin fantasi,naturmaterial och lite färg!Allt som är dyrt är inte det vackraste, utan det viktiga är att man känner känslan,att man själv känner sig lycklig av att inreda,plantera och leva!



torsdag 6 oktober 2011

Jag och min syster

Jag har en stora syster!

Vi har funderat över livet och stöttat varandra...

För mig är hon en ängel,som finns vid min sida.

En ängel som haft tufft många gånger,men son fortfarande sprider sitt ljus!

Det är fem års skillnad på mig och "söstra-mi"!
Jag är "lilla" syster.Kan säga att det tog nog ända fram tills jag blev ca 16 år, som vi blev "kompisar". Innan var jag liten,och tjatig och tråkig..Jag ville ju vara med!
Tror att många känner igen sig i syskon relation.
Sedan har vi varit tajta i vårt syskonskap.
Det är så härligt att ha samma humor,att kunna skratta mycket ihop!
Min syster har ett glatt och härligt sätt med mycket humor.Humor har vi ihop!
Detta har underlättat många gånger när vi hamnat i jobbiga situationer. Mitt i allt elände kan man skratta,fast tårar rinner...
Det är jag så glad för,att jag har en syster! Tack "söstra-mi"!

En god kväll till er alla. Carina