Välkommen till Elmtomta Norrgård! Här kommer jag att skriva en hel massa om allt möjligt. Älskar att fota på allt som är vackert och har många ideer och drömmar ....Enkla lösningar tycker jag är det vackraste! Varför spendera en förmögenhet när man kan använda sin fantasi,naturmaterial och lite färg!Allt som är dyrt är inte det vackraste, utan det viktiga är att man känner känslan,att man själv känner sig lycklig av att inreda,plantera och leva!



söndag 5 februari 2012

...blekansikte....

Hej på er!!!!!

Nu var det ett tag sedan jag skrev.......dels pga att vi har en liten sjukstuga,men även för att min gamla dator och jag ännu en gång är osams!
Nu lånar jag min Magnus dator, men bilderna vill inte....

Tänk om man var duktigare på det här med datorer!!
Idag har jag hämtat mina föräldrar på flyget i Norrköping.
Efter två veckor i Teneriffa kommer de hem till ett kallt Sverige.

Brunbrända och fina kommer de in i flyghallen.
-Hej på dig blekansikte! säger pappa och skrattar.....hmmm
Min systerson Linus kommentar älskar jag i detta läge,då hans mor sa till honom en sommar:
-Linus,ska du inte lägga dig här i solen och få liiite färg?
-Är man född vit,ska man vara vit!  ( hi,hi...)

Nåja, de är nu hemma igen, men min mor längtar redan tillbaka,medans pappa längtat efter den svenska maten!

Här hemma är det som sagt liten sjukstuga där speciellt Samuel är hårt drabbad av hosta och förkylning.
Imorgon börjar min fotokurs igen ,vilket ska bli så kul!!
Tisdagen tror vi blir att beställa nya köket!

Hoppas att NI ALLA mår gott och att ni haft en härlig helg! Kramar i massor från Carina

( ska försöka få till mina bilder för utlägg så fort som möjligt..)

1 kommentar:

  1. God Morgon Carina!! Jätte fin blogg :) Här kommer jag attill t titta in varje dag. jag har *min* data tid på morgonen mellan halv sex - till sju ungefär....då kollar jag bloggar och facebook :)Skriver oftast min inlägg på min blogg då. Jag ser verkligen fram emot lektion nr 3 i fotokursen då vi ska fota vattendroppar :)Låter spännande tycker jag. Ha nu en skön tisdag så ses vi nästa vecka /KRam Ewa

    SvaraRadera

Tack för att du skriver! Många kramar från Carina <3