Välkommen till Elmtomta Norrgård! Här kommer jag att skriva en hel massa om allt möjligt. Älskar att fota på allt som är vackert och har många ideer och drömmar ....Enkla lösningar tycker jag är det vackraste! Varför spendera en förmögenhet när man kan använda sin fantasi,naturmaterial och lite färg!Allt som är dyrt är inte det vackraste, utan det viktiga är att man känner känslan,att man själv känner sig lycklig av att inreda,plantera och leva!



tisdag 7 februari 2012

.."Bara vara"...




Idag var en ledig dag.
Magnus och Samuel fortfarande sjuka. Själv är man halvdan,men fixade the till Samuel och lite tilltugg...(Magnus fick serva sig själv med kaffe) sedan startade jag min Ford och styrde iväg till Tranås!!
Jag brukat alltid ringa upp ngn i mobilen när jag ändå "bara" kör bil. Denna dag var det så att mobilen var slut på batteri!
Såååå, det blev att "bara vara" som jag ändå älskar!
Jaha Carina,trevligt att du hade tid att ses med dig själv!!
Det blev såklart ett besök på "Ljungs Handelsträdgård" vilket alltid är mitt första besök när jag kommer till Tranås!!
Självklart hade jag kameran med,fick lov även denna gång att fota så mkt vackert!!
Som ni vet kan jag inte just nu lägga ut bilder så ni får vänta med spänning tills de kommer!!
Kan säga att ni kommer älska att besöka denna trädgård!!
En harmoni av växter , odling av pelargoner och inredning!!!!!!!!:)

Det var ett mysigt besök som jag lever länge på.
Egen tid är för alla viktigt!
Ta tillvara på tiden som finns, nu och här!
Krångla aldrig till det! Det tar för lång tid!

Men även ...-ALLT HAR SIN TID! som jag brukar säga....

Kramar till er alla denna tisdag! :) Carina

1 kommentar:

  1. Ser fram emot bilderna... kram från Anita

    SvaraRadera

Tack för att du skriver! Många kramar från Carina <3