Välkommen till Elmtomta Norrgård! Här kommer jag att skriva en hel massa om allt möjligt. Älskar att fota på allt som är vackert och har många ideer och drömmar ....Enkla lösningar tycker jag är det vackraste! Varför spendera en förmögenhet när man kan använda sin fantasi,naturmaterial och lite färg!Allt som är dyrt är inte det vackraste, utan det viktiga är att man känner känslan,att man själv känner sig lycklig av att inreda,plantera och leva!



torsdag 19 januari 2012

ännu en ledig dag...







Idag blev det en lång härlig promenad.
Magnus,jag och Cassie.
Det kändes så skönt att bara gå där ,sida vid sida och andas in den friska luften.
Innan vi gick ut hade vi suttit med ritningar av köket.Nu har vi ,tror vi ,fått fram den rätta.
Då blir det extra skönt att bara ..gå.
Lite isigt här o där. Solen lyste så mystiskt..
På vissa ställen av himlen var det mörkt,mörkt grått..sedan på ett annat lyste solen igenom så det blev som en dimma i skogsbrynet. Så vackert!
Svårt att fota detta ,men jag hoppas bli en duktigare fotograf...!

Väl hemma blev det av spolning av Cassie och torkning av tassar. Samuel torkade och torkade. Det är så kul att se barn med hund!
 Nu är resten av familjen på väg till Linköping och hockey match.

Jag ska försöka leta fram kort på mina hundar Smulan och Ronja.
Vill så gärna att ni ska få se dem!

En skön kväll till er! Vi hörs snart igen! Kramar Carina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du skriver! Många kramar från Carina <3