Välkommen till Elmtomta Norrgård! Här kommer jag att skriva en hel massa om allt möjligt. Älskar att fota på allt som är vackert och har många ideer och drömmar ....Enkla lösningar tycker jag är det vackraste! Varför spendera en förmögenhet när man kan använda sin fantasi,naturmaterial och lite färg!Allt som är dyrt är inte det vackraste, utan det viktiga är att man känner känslan,att man själv känner sig lycklig av att inreda,plantera och leva!



torsdag 15 december 2011

kläder,kläder och åter kläder...

Mycket vacker kort blus från Cream

Underbar mjuk och härlig långkofta från ...Cream

Mycket vacker tunica,Cream
Har inte hunnit fota alla vackra kläder som kommit!!
Vi fick en Cream leverans ,4 olika plagg i måndags,som var julerbjudande= 30 %.
Dessa har jag ej fotat ännu,men de är jätte vackra!!!
 De plaggen på bild här kom idag.Ordinariepriser.

Annars erbjuder vi nu en STOR klädrea!!!!
Kom in och kika!   Blandade märken som tex Branting 30%, Repeat 30-50% och märket Du&Jag70%

Allt detta och alla ny inkomna plagg,tvålar textilier och inredning!!! Smycken från Våga!

Inte underligt att man trivs på jobbet!

Nu tar jag kväller.Har hyrt "Jägarna 2".......

Trevlig kväll till er alla! Kramar Carina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du skriver! Många kramar från Carina <3