Välkommen till Elmtomta Norrgård! Här kommer jag att skriva en hel massa om allt möjligt. Älskar att fota på allt som är vackert och har många ideer och drömmar ....Enkla lösningar tycker jag är det vackraste! Varför spendera en förmögenhet när man kan använda sin fantasi,naturmaterial och lite färg!Allt som är dyrt är inte det vackraste, utan det viktiga är att man känner känslan,att man själv känner sig lycklig av att inreda,plantera och leva!



lördag 17 december 2011

...äntligen snöar det ute!!



God lördags kväll!
Nu snöar det ÄNTLIGEN utanför fönstret,i morgon sägs det komma ner ca 10 cm!!
Jag hoppas verkligen det så vi får lite mer julkänsla.
Igår var det en härlig fredag ,för då kom min kära syster med dotter, från Stockholm,och hälsade på i Josefinas Rum. Mor och far var också med,så vi gick och "lunchade" tillsammans. den timmen sprang iväg,medans vi åt gott och pratade om allt möjligt.

Nu ikväll ska vi åter träffas en stund,vilket jag ser fram emot.
Det blir så sällan vi ses eftersom avståndet hindrar oss. När jag var yngre kunde jag få för mig att köra upp till min syster efter jobbet,det tar ca 2.5 timmar.!!! sen en fika några timmar och köra hem igen!!!
Nu blir det inte sådana infall,tyvärr.

Inte nog med det! I torsdags ringde min kära bonde Magnus mitt på dagen på jobbet och frågade om VI skulle luncha!! Detta var första gången på 2.5 år som jag lunchade utanför jobbet.
Så det har varit en riktigt mysig "lunchvecka" ,denna vecka.
En mycket trevlig kväll till er alla!
Nu ska vi åka och träffa syster yster och övriga familjemedlemmar! KRAMAR Carina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du skriver! Många kramar från Carina <3