Välkommen till Elmtomta Norrgård! Här kommer jag att skriva en hel massa om allt möjligt. Älskar att fota på allt som är vackert och har många ideer och drömmar ....Enkla lösningar tycker jag är det vackraste! Varför spendera en förmögenhet när man kan använda sin fantasi,naturmaterial och lite färg!Allt som är dyrt är inte det vackraste, utan det viktiga är att man känner känslan,att man själv känner sig lycklig av att inreda,plantera och leva!



tisdag 1 november 2011

.ännu mera höstlov, och jobb.


Eftersom min kamera och dator tillfälligt separerat.....får jag lägga ut gamla bilder.
Men vad gör väll det,har så många bilder som är kul att visa...
Har precis tittat på TV:n kanal 8. Slottsliv,från Lagerlunda Slott. Det ligger inte alls långt från mitt barndomshem.
Känns konstigt att sitta och titta på personer man känner, i TV:n! Men det var ett kanon avsnitt!!

Annars som skrivet har min kamera separerat från datorn så nya bilder kan dröja ett tag........
Kan berätta att jag fotat från kalaset. julskyltningen på Josefinas Rum, nya kläder som anlänt , mm.
Bara de blir sams igen kommer dessa bilder ut!

Go kväll!! Kramar Carina <3