Välkommen till Elmtomta Norrgård! Här kommer jag att skriva en hel massa om allt möjligt. Älskar att fota på allt som är vackert och har många ideer och drömmar ....Enkla lösningar tycker jag är det vackraste! Varför spendera en förmögenhet när man kan använda sin fantasi,naturmaterial och lite färg!Allt som är dyrt är inte det vackraste, utan det viktiga är att man känner känslan,att man själv känner sig lycklig av att inreda,plantera och leva!



måndag 31 oktober 2011

Höstlov



Ja nu är det redan höstlov!
Jag hinner inte med,känns som tiden rinner i väg....
Förra året på höstlovet kom den första snön här i Motala! Undrar om det blir så i år igen??
Våra två prinsar njuter av sin ledighet. Idag stod det skridskoåkning på schemat.
Imorgon vet jag att de ska till farmor och baka äpplebröd på fm.

På Josefinas Rum har vi påbörjat julskyltningen!
Vilket jobb det är att flytta runt alla pryttlar och porslin,textilier och samtidigt flytta ut julgrejer!!
Men vi kämpar på,jag kan redan lova er att det kommer bli såå bra när allt kommer på plats.

Ikväll var det åter dax för fotokursen! Denna kväll försvann för snabbt såå kul har vi!!

En skön måndag kväll till er alla! Kramar Carina