Välkommen till Elmtomta Norrgård! Här kommer jag att skriva en hel massa om allt möjligt. Älskar att fota på allt som är vackert och har många ideer och drömmar ....Enkla lösningar tycker jag är det vackraste! Varför spendera en förmögenhet när man kan använda sin fantasi,naturmaterial och lite färg!Allt som är dyrt är inte det vackraste, utan det viktiga är att man känner känslan,att man själv känner sig lycklig av att inreda,plantera och leva!



fredag 16 september 2011

Jag ser fram emot helgen. Först jobbar jag på lördagen det är alltid lika trevligt!
Efter det ska jag ta tag i att fixa i trädgården.
Dels blir det gräsklippning,men jag har oxå  ett flertal perenner som längtar efter att bli planterade!
Stackare,de har stått där i sina krukor och nu skriker dom (nästan) att -nu är det nog!!
Ja,ja,tänker jag ,men....i helgen är det dax!!
Måste även måla alla dessa knutar och fönster och dörrar och portar...men,men jag är inte bitter, som som Tony Rickardsson brukar säga... inte alls ....utan jag är nog mer Ernst..barfota,med en passion för att skapa! Jag längtar  efter att få doppa penseln i färgen, att känna doften av nyklippt gräs och jag lovar att det blir bilder på lördagens grillning och wookning......
En trevlig afton till er alla!  Carina