Välkommen till Elmtomta Norrgård! Här kommer jag att skriva en hel massa om allt möjligt. Älskar att fota på allt som är vackert och har många ideer och drömmar ....Enkla lösningar tycker jag är det vackraste! Varför spendera en förmögenhet när man kan använda sin fantasi,naturmaterial och lite färg!Allt som är dyrt är inte det vackraste, utan det viktiga är att man känner känslan,att man själv känner sig lycklig av att inreda,plantera och leva!



onsdag 21 september 2011

Ikväll är det mysigt att Magnus fixat mat när jag kommer hem.
Jag köpte en av mina favorit tidningar idag, Vackre Hem...
Bläddrade lite i den under dagen på jobbet, fick värsta inspirationen!!!!
Så nu har jag hängt upp ny hissgardin i badrummet,(från Josefinas Rum) , hämtat ett gammalt tvättbräde,strukit gamla handdukar,pyntat med lyktor i fattigmanssilver, toapapper i gammal trälåda mm....Bilder kommer...
På söndag blir det att åka till Billa Gård igen. Läääängtar redan.  Men nu först och främst blir det snarklådan....................ZZZZZZZZZZZZZZ
God afton! Carina