Välkommen till Elmtomta Norrgård! Här kommer jag att skriva en hel massa om allt möjligt. Älskar att fota på allt som är vackert och har många ideer och drömmar ....Enkla lösningar tycker jag är det vackraste! Varför spendera en förmögenhet när man kan använda sin fantasi,naturmaterial och lite färg!Allt som är dyrt är inte det vackraste, utan det viktiga är att man känner känslan,att man själv känner sig lycklig av att inreda,plantera och leva!



torsdag 22 september 2011

Hela "Vättern" stormar.....

Var bara tvungen att gå ner till hamnen idag efter stängning på väg till bilen.Jösses vad det blåste!!
Lenas långa bruna hår stod rakt bakåt som en strut! Hi,hi..
Jag frågade om hon ville sätta sig på bänken vid vattnet,så det blev lite mer "aktionbild", men hon valde att plocka kastanjer istället när jag fotade.
Det var ändå roligare när vi vände och gick från vattnet, då stod Lenas hår som en strut....frammåt!!!
Ha,ha,ha jag fick skrattinfall..och hennes kommentar: -Jag tycker det är lite jobbigt med långt hår, när det blåser..!
 Skrattar för mig själv fortfarande...
God afton "gött fölk" som vi säger i Östergötland !   Carina