Välkommen till Elmtomta Norrgård! Här kommer jag att skriva en hel massa om allt möjligt. Älskar att fota på allt som är vackert och har många ideer och drömmar ....Enkla lösningar tycker jag är det vackraste! Varför spendera en förmögenhet när man kan använda sin fantasi,naturmaterial och lite färg!Allt som är dyrt är inte det vackraste, utan det viktiga är att man känner känslan,att man själv känner sig lycklig av att inreda,plantera och leva!



måndag 4 februari 2013

Ännu en härlig loppis dag avslutad....





Söndagens väder bjöd på sol och kyla. 
Vi fick några trevliga besökare under dagen som alltid är lika kul!
Under tiden hann jag och min mor pyssla och plocka i ordning på allt möjligt. Nu har jag en hel del möbler till salu och det fylls på hela tiden av gamla vackra ting.
Jag känner mer och mer att detta är livet för mig! Jag har som sagt alltid,sedan barns ben, älskat gamla möbler och saker. 
Att ha förmånen att bo på vår vackra gård är jag så lycklig över!
Idag snöar det utanför fönstret. Stora vita flingor som faller mot marken.
Kaninerna mumsar på vitkål,och ungarna skuttar omkring.
Tiden går så fort! Snart kommer våren och det börjar knoppas på träden. 
Jag ser fram emot det och sommaren . En god vän besökte loppiset igår och vi stod ute i kylan och drack kaffe. Vi pratade just om att nu längtar man till vår och sommar. - Minns du hur arga vi var på getingarna förra hösten då vi satt och fikade ute vid loppiset? sa jag.
-Jaa,svarade Anne,jag saknar till och med myggen nu !! Vi skrattade gott åt detta medan vi drack vårt varma kaffe.

Nästa söndag hoppas jag åter på att öppna dörren till mitt älskade lilla loppis!
En skön måndag till er alla!
Kramar  Carina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du skriver! Många kramar från Carina <3