Välkommen till Elmtomta Norrgård! Här kommer jag att skriva en hel massa om allt möjligt. Älskar att fota på allt som är vackert och har många ideer och drömmar ....Enkla lösningar tycker jag är det vackraste! Varför spendera en förmögenhet när man kan använda sin fantasi,naturmaterial och lite färg!Allt som är dyrt är inte det vackraste, utan det viktiga är att man känner känslan,att man själv känner sig lycklig av att inreda,plantera och leva!



tisdag 22 januari 2013

Vackra kalla dagar..







Vilka vackra kallar dagar vi haft nu en tid ,här i Motala.
Cassie älskar att springa i snön och rulla runt så hon blir en snöhund!
I kanin huset är det full fart ,bland alla växande kaninungar.
Det är alltid lika mysigt att öppna upp dörren och kliva in till dem alla. Nu har jag totalt....hmmm..
...23 st kaniner att pyssla om.
Det som är lite besvärligt nu är att vattnet fryser.  Men det måste finnas, så 2 ggr per dag får de friskt vatten.
Visst tar det tid, ca 1-1.5 timma var dag att sköta om dem...Men vad jag längtar var dag dit!
Det är som att tiden stannar. och man kan bara stå och titta på dem när de hoppar runt bland halmen i boxarna.

På söndag är det dax att ha loppis öppet igen!
Det ser jag verkligen fram emot.
I morgon blir det att prismärka och fixa o dona där ute.
Har köpt tvål massa och tänkte prova att göra egna tvålar med olika dofter...

Hoppas att ni alla mår gott!
Många kramar från mig.  Carina 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du skriver! Många kramar från Carina <3