Välkommen till Elmtomta Norrgård! Här kommer jag att skriva en hel massa om allt möjligt. Älskar att fota på allt som är vackert och har många ideer och drömmar ....Enkla lösningar tycker jag är det vackraste! Varför spendera en förmögenhet när man kan använda sin fantasi,naturmaterial och lite färg!Allt som är dyrt är inte det vackraste, utan det viktiga är att man känner känslan,att man själv känner sig lycklig av att inreda,plantera och leva!



tisdag 2 oktober 2012

Tack Björn och Marcus...

 
I dag fick vi oväntat besök på Josefinas Rum!
Detta besök fyllde våra hjärtan av värme.
Jag vet att Lena uppskattade det mycket och fick bolla idéer och tankar....
Jag har skrivit en del om dem på min blogg.....Björn och Marcus som äger Billa Gård!
 
Det var jätte kul att få prata och diskutera om allt möjligt.
De är verkligen super mysiga och duktiga!
 
Hoppas att vi kan komma iväg snart igen till Billa gård och få njuta av den vackra miljön och av deras underbara vänlighet!
 
Tack för besöket! Det gav oss en kick!!
 
Till er alla en trevlig kväll!  Kramar Carina <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du skriver! Många kramar från Carina <3