Välkommen till Elmtomta Norrgård! Här kommer jag att skriva en hel massa om allt möjligt. Älskar att fota på allt som är vackert och har många ideer och drömmar ....Enkla lösningar tycker jag är det vackraste! Varför spendera en förmögenhet när man kan använda sin fantasi,naturmaterial och lite färg!Allt som är dyrt är inte det vackraste, utan det viktiga är att man känner känslan,att man själv känner sig lycklig av att inreda,plantera och leva!



torsdag 13 september 2012

Mina älskade kaniner...

 Snövit...
 Nicke...



 Ninni, Nicke, Gräddnos o Snövit...

 Nicke och Snövit spejar ....
 
Det är så att jag var kväll när jag kommer hem, läääängtar efter att klä om till vardagskläder och bege mig ut till våra kaniner. De sitter och väntar på att få komma ut i sin rasthage! Att bara sitta där på stolen, i höstluften,och få beskåda deras glädje i att få springa runt är för mig lycka!
De ger mig sådan glädje i hjärtat.
Vi har nu som jag skrivit igår , ännu en kaninhane som fått flytta hit. Jag har döpt honom till Granit. Ikväll fick han komma ut i rasthagen för första gången, och jag stod där med kameran..... batteriet slut.......
Sååå, imorgon kan jag ta bilder av vår vackra Gotlandskanin Granit.
 
Att finnas här och nu är det viktigaste för mig. Livet är här och nu! Njut av tiden som är och må gott!
Många kramar från Carina  <3

1 kommentar:

  1. Å vilka sötnosar du har!!
    Förstår precis glädjen du känner över dom!
    Har tyvärr fått ta bort två kaninpojkar pga sjukdom & bettfel, den senaste i våras, & saknaden är fortfarande såå stor. Kunde också sitta länge, länge och bara njuta av att titta på dom :)
    Kram Annelie

    SvaraRadera

Tack för att du skriver! Många kramar från Carina <3