Välkommen till Elmtomta Norrgård! Här kommer jag att skriva en hel massa om allt möjligt. Älskar att fota på allt som är vackert och har många ideer och drömmar ....Enkla lösningar tycker jag är det vackraste! Varför spendera en förmögenhet när man kan använda sin fantasi,naturmaterial och lite färg!Allt som är dyrt är inte det vackraste, utan det viktiga är att man känner känslan,att man själv känner sig lycklig av att inreda,plantera och leva!



tisdag 28 augusti 2012

Ännu en härlig loppisdag....

 Karin Frisell sitter och svarar på frågor om perenner....

 Louise i röd tröja stod med eget loppis bord...

 Björnbärspaj till fikat....

 Och så lilla " MINI" som var med Karin...

 Pyntade glasburkar....

 ....och vackra perenner...
 
Dagen blev så lyckad,trots att regnet kom över oss vid 13 tiden...
Ändå trotsade många vädret och kom!!!
Vi hade en underbart rolig dag tillsammans med alla trevliga besökare! TACK för att ni kom!!!
Perennerna var mycket uppskattade ,så Karin Frisell hade fullt upp att sälja och svara på frågor!
Även Louise från Karlsby och jag hade så trevliga kunder!
Jaaa, det var en toppen söndag,min syster Sussi med dottern Linnea kom och överaskade mig med besök! Ända från Stockholm!!!! Detta innebar att vi fick rå om dem ett par dagar!!<3<3
 
Hör av mig senare i veckan om hur det blir med loppiset nu på söndag....
 
Kramar till er alla! <3 Carina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du skriver! Många kramar från Carina <3