Välkommen till Elmtomta Norrgård! Här kommer jag att skriva en hel massa om allt möjligt. Älskar att fota på allt som är vackert och har många ideer och drömmar ....Enkla lösningar tycker jag är det vackraste! Varför spendera en förmögenhet när man kan använda sin fantasi,naturmaterial och lite färg!Allt som är dyrt är inte det vackraste, utan det viktiga är att man känner känslan,att man själv känner sig lycklig av att inreda,plantera och leva!



torsdag 5 juli 2012

...kaninbebisar...



Idag har jag varit och tittat på 8 st underbart söta kaninungar!
De föddes för 6 dagar sedan...
Så små och söta!
Ska köpa en hona i den kullen när de vuxit till sig.
Istället fick dvärgväduren Kalle 9 veckor följa med hem.
Bilder på honom kommer...
Han är sååå söt!

Igår var jag och grabbarna i Linköping hela dagen.
Det var så mysigt att vara tillsammans och gå och strosa runt.
Vi unnade oss glass som vi avnjöt på en bänk på torget.
Att bara sitta där sida vid sida och slicka på glassen medans solen värmde var underbart!
På efm var det dags för att besöka bakluckeloppis!!
Det var så kul! Vi hittade en hel del så vi var nöjda när vi körde hem.

Idag for grabbarna iväg till skärgården för att besöka mormor och morfar.
Så tomt det blev....!
För våran del blir det hö körning för Magnus, loppis förberedelse och fixa o dona , för mig.

En härlig kväll till er alla!
kramar Carina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du skriver! Många kramar från Carina <3