Välkommen till Elmtomta Norrgård! Här kommer jag att skriva en hel massa om allt möjligt. Älskar att fota på allt som är vackert och har många ideer och drömmar ....Enkla lösningar tycker jag är det vackraste! Varför spendera en förmögenhet när man kan använda sin fantasi,naturmaterial och lite färg!Allt som är dyrt är inte det vackraste, utan det viktiga är att man känner känslan,att man själv känner sig lycklig av att inreda,plantera och leva!



onsdag 13 juni 2012

Den blomstertid nu kommer..




....med lust och fägring stor.Du nalkas ljuva sommar då gräs och gröda gror....

Man ryser var gång denna vackra psalm sjunges av barn och ungdomar!
Man vet att känslan finns,pirret i magen och glädjen av att straxt få  sommarlov!
Förväntningar men även svårt att skiljas från sina kompisar och lärare...

Men ändå överväger nog ändå, glädjen över denna ledighet!
Jag vet att jag själv kände att få vara ledig sååå länge!
Bara vara...njuta av sol och bad.
Få träffa kompisarna och ha hur mycket tid som helst för kul !
Sovmorgon....
Jag önskar alla er ett toppen härligt sommarlov!
Njut av tiden,ni är värda ett underbart lov!

Många kramar från Carina. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du skriver! Många kramar från Carina <3