Välkommen till Elmtomta Norrgård! Här kommer jag att skriva en hel massa om allt möjligt. Älskar att fota på allt som är vackert och har många ideer och drömmar ....Enkla lösningar tycker jag är det vackraste! Varför spendera en förmögenhet när man kan använda sin fantasi,naturmaterial och lite färg!Allt som är dyrt är inte det vackraste, utan det viktiga är att man känner känslan,att man själv känner sig lycklig av att inreda,plantera och leva!



torsdag 31 maj 2012

Kvällsmingel på Josefinas Rum

Silltårta....

...olivbollar

..och snittar....

Vilken underbar kväll!!
Det var så hääärligt att få träffa alla trevliga och sprudlande glada kvinnor som anmält sig till denna kväll!
Vad lycklig jag är att få arbeta  på Josefinas Rum!!
Att få förmånen att träffa alla underbara kunder som vi har!
Kvällen idag var så lyckad,en blandning av åldrar och alla var så positiva med glimten i ögat!
Vi bjöd på tilltugg och dryck, ni stod för glädjen och värmen till varandra!

Ett stort TACK till er alla OCH min underbara chef och vän Lena!
Även ett stort TACK till vackra Amanda som var vår strålande medarbetare ikväll!

Till er alla andra.........Kramar i massor! Carina

1 kommentar:

  1. Tack så hemskt mycket till er ...jätte kul att bli bjuden till en sån härlig kväll...stor kram från mig och barnen..:)

    SvaraRadera

Tack för att du skriver! Många kramar från Carina <3