Välkommen till Elmtomta Norrgård! Här kommer jag att skriva en hel massa om allt möjligt. Älskar att fota på allt som är vackert och har många ideer och drömmar ....Enkla lösningar tycker jag är det vackraste! Varför spendera en förmögenhet när man kan använda sin fantasi,naturmaterial och lite färg!Allt som är dyrt är inte det vackraste, utan det viktiga är att man känner känslan,att man själv känner sig lycklig av att inreda,plantera och leva!



fredag 25 maj 2012

En underbar tid......




 Den vita vackra Rhododrendonen..........

 Kastanjeträden blommar............




" Min bästa tid är nu"........ finns en sång som  jag gillar....
Var du än bor så stanna upp em stund.
Se dig omkring och njut!
Naturen ger oss så mycket vackert med blommor och grönska....fåglar som kvittrar och humlor som brummar....
Alla dofter du känner.......värmen av solen och en vindpust....
Livet är här och nu!
Ta vara på din tid på jorden.....njut av livet och rå om de nära och kära!
Min yngsta son sa till mig när han var ca 8 år;    - " Livet går inte i repris"......
Så klok .......


Så njut av tiden som är! Stanna upp och ta vara på nuet!
Allt har sin tid....
Kramar till er alla!<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du skriver! Många kramar från Carina <3