Välkommen till Elmtomta Norrgård! Här kommer jag att skriva en hel massa om allt möjligt. Älskar att fota på allt som är vackert och har många ideer och drömmar ....Enkla lösningar tycker jag är det vackraste! Varför spendera en förmögenhet när man kan använda sin fantasi,naturmaterial och lite färg!Allt som är dyrt är inte det vackraste, utan det viktiga är att man känner känslan,att man själv känner sig lycklig av att inreda,plantera och leva!



måndag 2 april 2012

Vårstädning...

 Fönsterputsning..

 Vitsippor.....

 Vackra tulpaner i mitt loppis inköp....

Har fått någon form av vårstädnings-dille.....
Jösses Amalia,här stinker det snart AJAX....
Vi har 17 fönster och nu är......6 gjorda...:(
 
Idag kom mina föräldrar på ett snabb besök. De hade plockat vitsippor!!!
Måste säga att det är tidigt.De brukar komma i mitten av April här i Östergötland( kan bero på var man bor och skyddade lägen).
De hade även köpt med sig vackra tulpaner som nu står i min vackra gamla mini mjölk så!

Köket står fortfarande som det gjort i veckor,med en fläkt från "Vått och Torrt".
Veckorna rullar på så om 2 veckor kanske vi kan stänga av fläkten!
Då börjar arbetet med ett nytt golv,nytt kakel och tapet.

Jag ser fram emot när vi fått köket färdigt!
Men...allt har sin tid....

Kramar till er alla! Carina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du skriver! Många kramar från Carina <3