Välkommen till Elmtomta Norrgård! Här kommer jag att skriva en hel massa om allt möjligt. Älskar att fota på allt som är vackert och har många ideer och drömmar ....Enkla lösningar tycker jag är det vackraste! Varför spendera en förmögenhet när man kan använda sin fantasi,naturmaterial och lite färg!Allt som är dyrt är inte det vackraste, utan det viktiga är att man känner känslan,att man själv känner sig lycklig av att inreda,plantera och leva!



tisdag 20 mars 2012

Vårplanering och besök....

 Tog en sväng till Linköping idag.Stannade till på Blomsterlandet,där jag blev glatt överraskad!

 Tog med mig deras tidning hem.....

Ja,det var en glad överraskning att Blomsterlandet gjort så fint i sin butik!
En hel massa härliga växter,planteringar och uppbyggda miljöer!
Blir att lusläsa katalogen och börja planera för den kommande trädgårds säsongen..
Alltid härligt när man får den rätta känslan och inspirationen!
Vi har många projekt framöver, men måste börja från grunden.
Vi börjar med att planera en "köksträdgård" där det även ska byggas ett växthus/uterum med tiden...
Mitt "Rosarium" kommer sedan att bindas ihop och nu har jag helt plötsligt lust att göra en "lund "av fruktträd...??...

När jag ändå var i Linköping idag,utan att ha en hel massa ärenden,så passade jag på att gå och besöka min förra arbetsplats som heter "Handplockat"!
Den ligger på Nygatan och är en jätte mysig butik med inredning,kläder och en liten barnavdelning.
Det var så roligt att få träffa solstrålen Catrin igen!!En underbart glad och härlig vän och fd arbetskompis!

Hon gav mig inspiration och många skratt! Tack Catrin, du är såå goo!!

Även min härliga chef har jag talat med idag,så jag vet att vi fått nya kläder från Cream+ en hel massa andra leveranser idag till Josefinas Rum.


En mysig kväll till er alla!  Njut av att våren är på gång och minns .....att "Allt har sin tid"...
kramar Carina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du skriver! Många kramar från Carina <3