Välkommen till Elmtomta Norrgård! Här kommer jag att skriva en hel massa om allt möjligt. Älskar att fota på allt som är vackert och har många ideer och drömmar ....Enkla lösningar tycker jag är det vackraste! Varför spendera en förmögenhet när man kan använda sin fantasi,naturmaterial och lite färg!Allt som är dyrt är inte det vackraste, utan det viktiga är att man känner känslan,att man själv känner sig lycklig av att inreda,plantera och leva!



torsdag 8 mars 2012

vårkänslor......



Dessa vackra tulpaner fick vi av min syster för en vecka sedan,
Då var de små i knopp i kruka. Nu blommar dom så vackert!
Ser ni de fyllda orangegula blombladen,de doftar....vår!
Idag har det snöat!!!!...hela dagen i Motala........
Men.....då är det perfekt att tända massa ljus i butiken så det blir myyysigt!

Jag oroar mig för hur det ska gå för vår fina Cassie.
Tycker att hon svarar bra på det nya fodret, så jag hoppas hon kämpar på !
Det är ju så när man skaffar djur,det finns bara en nackdel.....det är den dagen de blir sjuka....
Det är en så nära vän som man vill allt gott!

Igårkväll var jag och Lena (min chef och vän) på en föreställning med Claes Malmberg(stå upp komiker) i Motala. Detta var en julklapp till mig från Lena!
Det var sååå kul!!
Har träningsvärk i magen idag av att jag skrattade så mycket!
Det var verkligen en toppen avslutning på gårdagen......

Må gott ni alla goa underbara! Kramar Carina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du skriver! Många kramar från Carina <3