Välkommen till Elmtomta Norrgård! Här kommer jag att skriva en hel massa om allt möjligt. Älskar att fota på allt som är vackert och har många ideer och drömmar ....Enkla lösningar tycker jag är det vackraste! Varför spendera en förmögenhet när man kan använda sin fantasi,naturmaterial och lite färg!Allt som är dyrt är inte det vackraste, utan det viktiga är att man känner känslan,att man själv känner sig lycklig av att inreda,plantera och leva!



lördag 24 mars 2012

Vadstena.......

 Isen är borta i Vättern...Cassie doppade tassarna...

 Slottet i Vadstena...

  Våran underbara Cassie poserar på stenmuren vid Vättern..

 En liten,liten fågel på skylten "SLOTT"..

I vänstra hörnet ser ni ett öppet fönster...gardinen fladdrar ut i våren!!


Ja idag tog jag ,grabbarna och Cassie en tripp till Vadstena.
En underbart vacker,gammal stad där det finns så mycket att se!
Vi gick en promenad genom parken, utmed Vättern i vår solen..
Jag skulle kunna vara en hel dag i Vadsrena och bara fota!
Vackra gränder,kullerstensgator,Klosterkyrkan, örtträdgård, gamla vackra hus.....mm.....

Det har varit en skön dag med barnen. Jag önskar er alla ,var ni nu är, en härlig lördagskväll!
Kramar Carina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du skriver! Många kramar från Carina <3