Välkommen till Elmtomta Norrgård! Här kommer jag att skriva en hel massa om allt möjligt. Älskar att fota på allt som är vackert och har många ideer och drömmar ....Enkla lösningar tycker jag är det vackraste! Varför spendera en förmögenhet när man kan använda sin fantasi,naturmaterial och lite färg!Allt som är dyrt är inte det vackraste, utan det viktiga är att man känner känslan,att man själv känner sig lycklig av att inreda,plantera och leva!



onsdag 22 februari 2012

Bok rea...





Hittade en sådan underbar bok på rean idag!!
Jag har på senare år fått upp intresse för rosor....jaa jag vet att det är många som undrar..hmmm...
Rosor för mig tidigare har varit en sådan stoooor djungel av alla sorter.....

Men som sagt har jag nu en dröm att få skapa ett "Rosarium". En del i trädgården där jag hittat mina favoriter av rosor.Tänk er gångar med slitna stenplattor som man går i och utmed vägen växer vackra rosor,lavendel och ngn clematis. En gammal bänk där du kan sätta dig, med en kaffekopp och lyssna på ...lugnet....Känna härliga dofter och..bara vara...

Det är en av mina drömmar i våran trädgård....

Kanske ni har hittat era fynd på bokrean?  God kväll till er alla kraaaamar!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du skriver! Många kramar från Carina <3