Välkommen till Elmtomta Norrgård! Här kommer jag att skriva en hel massa om allt möjligt. Älskar att fota på allt som är vackert och har många ideer och drömmar ....Enkla lösningar tycker jag är det vackraste! Varför spendera en förmögenhet när man kan använda sin fantasi,naturmaterial och lite färg!Allt som är dyrt är inte det vackraste, utan det viktiga är att man känner känslan,att man själv känner sig lycklig av att inreda,plantera och leva!



onsdag 11 januari 2012

Magnus dag......

Idag blir det inte någon bild....
Jag har för tillfället strul med datorn.Den vägrar att hämta mina bilder!!!
Detta är anledningen till att jag ej uppdaterar mig varje dag.

Idag fyller min bonde år!
Igårkväll bestämde jag och grabbarna att gå upp extra tidigt .Både Simon och Samuel satte sina klockor.
Har aldrig sett ngn hoppa ur sängen så snabbt som Samuel gjorde! Klockan ringe 2-3 tut, sedan var han redan på klädd!!
Simon var inte riktigt lika pigg......14 år och...tröööööött....
Men tillslut blev det sång och paketöppning.

Håller på att plocka ner julsakerna nu innan jag ska iväg till Josefinas Rum.
Idag kommer jag att ta en hel massa kort där för nu har vårens gardiner kommit,nya fräscha växter och Lena har gjort om såå fint i butiken!!
Jag har varit ledig i två dagar så det ska bli extra kul att jobba idag!

Bäst att fixa det sista här hemma, och förbereda inför kvällens familj firande...

En härlig dag till er alla! Kramar Carina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du skriver! Många kramar från Carina <3