Välkommen till Elmtomta Norrgård! Här kommer jag att skriva en hel massa om allt möjligt. Älskar att fota på allt som är vackert och har många ideer och drömmar ....Enkla lösningar tycker jag är det vackraste! Varför spendera en förmögenhet när man kan använda sin fantasi,naturmaterial och lite färg!Allt som är dyrt är inte det vackraste, utan det viktiga är att man känner känslan,att man själv känner sig lycklig av att inreda,plantera och leva!



torsdag 12 januari 2012

Josefinas Rum..





Det är alltid lika roligt när nya saker rullar in på Josefinas Rum!
Vi har nu fått leverans av fräscha konstgorda växter!
Nya kläder från Repeat kom idag 2 modeller i 2 färger..
Nästa vecka kommer stor leverans från klädmärket Cream!

Vi har nu 70% på julsaker. 50%-70% på vissa kläder och imorgon blir det 50% på vissa utvalda gardiner och lampskärmar!!!

Själv går jag runt med ett leende på läpparna, och min vackra ring på mitt finger!
Det känns verkligen i hela kroppen som att det ska bli ett jätte roligt år!!

Många tankar och funderingar finns i mitt huvud,blir nog lite skrivande om detta i helgen....
Bara det att -Varför har alltid pensionärerna så bråttom?
Skulle vilja skriva en bok om -" Mitt liv med kunderna" !!
Har så många minnen ,faktiskt roliga i efterhand , om att möta kunder.
Älskar att arbeta som jag gör ,att få möta kunder ,att få hjälpa och göra ngn glad!!!

Kunder för det mesta är verkligen glada och positiva som ger mycket tillbaka! Det är därför som jag älskar mitt jobb!!

Nu tar jag kväller.
En god natt till er alla! Var rädda om varandra! Kramar Carina

1 kommentar:

  1. Jätte grattis till förlovningen, jag är så glad för er skull. Massor med kramar Ann

    SvaraRadera

Tack för att du skriver! Många kramar från Carina <3