Välkommen till Elmtomta Norrgård! Här kommer jag att skriva en hel massa om allt möjligt. Älskar att fota på allt som är vackert och har många ideer och drömmar ....Enkla lösningar tycker jag är det vackraste! Varför spendera en förmögenhet när man kan använda sin fantasi,naturmaterial och lite färg!Allt som är dyrt är inte det vackraste, utan det viktiga är att man känner känslan,att man själv känner sig lycklig av att inreda,plantera och leva!



måndag 2 januari 2012

Gott Nytt År!



Jaaa, ett Gott Nytt År !! Vill jag önska er alla!!! <3
Jag och familjen for till min älskade syster med familj, i Stockholm över nyår.

Det var sååå underbart! Att få krama om dem och ha tiden för varandra i all enkelhet.
Vi for upp på fredagen  så vi var på plats inför nyåret.
Vilket väder vi vaknade till på nyårsafton!
Det var så vackert , -5 grader,frosten gnistrade på träden .Dagen gick snabbt då vi fixa och dona inför kvällen.
På efm promenerade vi i den härliga luften,till min syster dotter Linnea med sambon Marcus.
En jätte mysig lägenhet bor de i ,där fick vi fika bla blåbärspaj! Mums!

Nyårskvällen var så mysig, och raketerna lyste upp himlen överallt!!

Nu är vi hemma igen ,med alla härliga minnen!

Ännu en gång önskar jag er ett Gott Nytt År!     Kramar Carina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du skriver! Många kramar från Carina <3