Välkommen till Elmtomta Norrgård! Här kommer jag att skriva en hel massa om allt möjligt. Älskar att fota på allt som är vackert och har många ideer och drömmar ....Enkla lösningar tycker jag är det vackraste! Varför spendera en förmögenhet när man kan använda sin fantasi,naturmaterial och lite färg!Allt som är dyrt är inte det vackraste, utan det viktiga är att man känner känslan,att man själv känner sig lycklig av att inreda,plantera och leva!



torsdag 22 december 2011

danföre,danföre....

Ett vackert julkort från min mor o far..

Idag blev jag bjuden på frukost hos min underbara vän Ingela<3!

Dottern Alice har fyllt 4 år ,så jag hade med lite paket....

Små kanintofflor ock kaninmössa....så sööta..

ikväll lyser vår adventsgran så fint mot den härliga snön..

När jag kom till jobbet fick jag denna underbara julstrut,fylld med godis av min goa chef!! <3


Tiden går så fort! Trots att man står och slår in julklappar hela dagarna förstår jag knappt att det är...danföre,danföre dopparedagen!
Men jag är en person som ändå tar det lite "det får bli,som det blir" Julen kommer ändå.
jag har inte julstädat,inte hysteriskt gjort en hel massa julmat, inte tagit in granen inte gjort en hel massa måsten!
För mig handlar julen om att ha tid.Tid med min familj och alla nära och kära.
Det är det viktigaste!
Jag vill inte se att julen måste vara så krävande med alla måsten och en ribba som ligger så högt av alla krav att man knappt kan komma över den!
Det är inte jul.
Att ha tid för sina barn är det allra viktigaste,mer än en hel massa julklappar!
Att få sitta i lugn och ro och äta god mat och lyssna på vad alla nära och kära berättar är så härligt!

Att det FÖRHOPPNINGSVIS SNÖAR ,vore ju helt underbart,men annars är det att mysa ändå.

Lite trötter i luvan, ska jag nu intaga soffläge en kort stund. Sedan blir det snarklådan. Imorgon slår vi in de sista julklapparna för i år.Är redan taggad.... :)

God kväll till er alla! Kramar Carina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du skriver! Många kramar från Carina <3