Välkommen till Elmtomta Norrgård! Här kommer jag att skriva en hel massa om allt möjligt. Älskar att fota på allt som är vackert och har många ideer och drömmar ....Enkla lösningar tycker jag är det vackraste! Varför spendera en förmögenhet när man kan använda sin fantasi,naturmaterial och lite färg!Allt som är dyrt är inte det vackraste, utan det viktiga är att man känner känslan,att man själv känner sig lycklig av att inreda,plantera och leva!



måndag 26 december 2011

Annandag jul



Idag satt jag med öppet fönster vid datorn.
Ser ni den gröna fina gräsmattan....Kanske får sparka igång gräsklipparen imorgon...grrr
Men,jag är inte bitter! Vi har firat en underbar jul med nära och kära! Natten till idag sov jag 12 timmar,under mitt nya duntäcke!!!
Stor skillnad från de andra vi haft där luddet i täcket varit i ena hörnet,likaså med kuddarna.
Idag är vi en utvilad familj,som sovit som prinsar och prinsessor! Ja, Cassie har också fått ny sängbädd....och Silke nytt sov vadd i boet...

Jag hoppas att ni alla har haft en skön och lugn jul! Julklappar i lagom mängd och mest närhet till de kära!
Att snön ej kom är en " Världslig sak" som" Karsson på taket" sa i Astrid Lindgrens film.
Nej,nej, julen kommer ändå, och det var väl meningen detta år att den skulle vara grön, och skön!

Nu blir det pizza framför TV:n med familjen! 
Imorgon blir det jobb igen.
Mellandags rea på Josefinas Rum! 

Kramar till er alla! Carina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du skriver! Många kramar från Carina <3