Välkommen till Elmtomta Norrgård! Här kommer jag att skriva en hel massa om allt möjligt. Älskar att fota på allt som är vackert och har många ideer och drömmar ....Enkla lösningar tycker jag är det vackraste! Varför spendera en förmögenhet när man kan använda sin fantasi,naturmaterial och lite färg!Allt som är dyrt är inte det vackraste, utan det viktiga är att man känner känslan,att man själv känner sig lycklig av att inreda,plantera och leva!



onsdag 16 november 2011

Min favorit tidning...






Nu är den här!!!!! Jeanne d` Arc Living....magasinet  " Vackra jul"....
Alla dessa bilder har jag fotat från denna underbara tidning...
Jag fick faktiskt en kick; inspiration,av att bläddra från sida till sida. Det är verkligen en häärlig tid vi har att vänta oss!
Se inte julen som ett krav på att köpa massor av julklappar,baka en hel massa saker.storstäda,att allt måste vara perfekt!
Se julen som en tid där vi ses inom familjen,inga krav,en tid att njuta! Massor av tända ljus(inte något krav) ,lagom med julklappar.lagom med julmat och julgodis mm...
Ordet "lagom" är ett skönt ord tycker jag. varför överdriva, när man kan ha det "lagom" och ägna tiden till nära och kära...
Tiden är för mig en önskejulklapp.....att få ro om min familj, mysa och njuta av tiden...

En härlig kväll till er alla! Kramar Carina :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du skriver! Många kramar från Carina <3