Välkommen till Elmtomta Norrgård! Här kommer jag att skriva en hel massa om allt möjligt. Älskar att fota på allt som är vackert och har många ideer och drömmar ....Enkla lösningar tycker jag är det vackraste! Varför spendera en förmögenhet när man kan använda sin fantasi,naturmaterial och lite färg!Allt som är dyrt är inte det vackraste, utan det viktiga är att man känner känslan,att man själv känner sig lycklig av att inreda,plantera och leva!



tisdag 25 oktober 2011

Tankar....


Visst finns det många tankar.
En av mina ikväll är att min älskade syster ska opereras imorgon bitti.
Hon råkade ut för en allvarlig cykel olycka i juli,varav detta ledde till 6 st utslagna tänder,käkfraktur och nack värk.......Imorgon ska de ta ben från höften och bygga upp hennes nedre käke......
En början till att kunna fästa dit tänder igen.
Men mitt i detta elände så hade hon änglavakt denna juli kväll när hon cyklade hem från sitt arbete.
Alla mina tankar går till "söstra mi" imorgon!

Var rädda om er ! kram Carina