Välkommen till Elmtomta Norrgård! Här kommer jag att skriva en hel massa om allt möjligt. Älskar att fota på allt som är vackert och har många ideer och drömmar ....Enkla lösningar tycker jag är det vackraste! Varför spendera en förmögenhet när man kan använda sin fantasi,naturmaterial och lite färg!Allt som är dyrt är inte det vackraste, utan det viktiga är att man känner känslan,att man själv känner sig lycklig av att inreda,plantera och leva!



lördag 22 oktober 2011

Mia Skäringer såå bra!!


Jag vet inte om man ska skratta eller gråta,så jag gör båda delarna...! Mia Skäringer som vi även sett i "Mia och Klara", men även i " Solsidan" har nu släppt sin nya dvd-film!
Jag kände att jag ville köpa den. Snabbt hem efter jobbet idag,in med dvd:n och nu har jag och Magnus sett den!
Hon lämnar verkligen ut sig själv, på ett komiskt/tragiskt sett.
Visst skrattade jag vid många tillfällen, men den berörde mycket!!
Jag kände även igen mig själv, vid vissa tillfällen.
Mycket sevärd! Men var beredd på en känslosam resa,från naken mage,förlossning,anorexia till  vacker sång.......Enda personen på scenen är Mia Skäringer!! <3

Må gott denna lördagskväll! Kram Carina