Välkommen till Elmtomta Norrgård! Här kommer jag att skriva en hel massa om allt möjligt. Älskar att fota på allt som är vackert och har många ideer och drömmar ....Enkla lösningar tycker jag är det vackraste! Varför spendera en förmögenhet när man kan använda sin fantasi,naturmaterial och lite färg!Allt som är dyrt är inte det vackraste, utan det viktiga är att man känner känslan,att man själv känner sig lycklig av att inreda,plantera och leva!



onsdag 12 oktober 2011

kvällsvandring....

Lite bilder från gården  tidigare ikväll.
Så vackert det var med klarblå himmel och gula löv på björken....

Solen lyser vackert på äppelträdet,Cassie strosar runt bland löven....

Jag hann inte till regnskogen idag.....fick bli en bild från bäcken istället! :)

Klart djuren vill vara med....


Jag överlevde ännu en gång hos tandläkaren.....Jag är uppvuxen med tandställning och mååååånga besök hos tandis. Men jag har ingen bra erfarenhet av det....Det har lett till flera år utan besök alls pga tandläkarskräck!
Är så glad ,faktiskt, att nu för ett år sedan hittat en så underbar tandläkare.
Nu har jag tragiskt nog ,fått tandlossning. Ärftligt..?
Det kommer bli många besök och kommande operationer, men skillnaden är att nu, litar jag på min tandläkare! Han ger mig förtroende,och tillit.
Nog om detta svammel, så var det härligt att få tid att hinna fota lite innan solen gick ner för idag.
Jag hoppas kunna visa er vackra bilder från Vättern inom kort. Även att vi förhoppningsvis kan börja vår renovering av köket..... Allt har sin tid....

God natt i snarklådan! Carina