Välkommen till Elmtomta Norrgård! Här kommer jag att skriva en hel massa om allt möjligt. Älskar att fota på allt som är vackert och har många ideer och drömmar ....Enkla lösningar tycker jag är det vackraste! Varför spendera en förmögenhet när man kan använda sin fantasi,naturmaterial och lite färg!Allt som är dyrt är inte det vackraste, utan det viktiga är att man känner känslan,att man själv känner sig lycklig av att inreda,plantera och leva!



söndag 18 september 2011

..efter matchen..



Samuel
har önskat pannkakor så det blev det till kvällen!
Grabbarna spelade match idag med sitt fotbollslag i Östertad , de mötte Valdemarsvik.Jag ,Magnus och Cassie följde matchen med spänning. 
Det var riktigt spännande,regnet föll sakta ner,grabbarna kämpade på och vann matchen med 2-1.
Blir så exalterad av att se de kämpa,ramla,springa och peppa varandra!Vill ställa mig upp och bara skrika BRA DÄR, eller KÄMPA! Sitter istället och lite mer försynt och peppar..
Cassie följde matchen oxå med spänning,hon är väldigt boll tokig och mycket svår motståndare hemma i trädgården.Sätt Cassie i målet...och det blir svååårt att göra mål där! Hon älskar att vara med hemma när grabbarna  lattjar boll!!
Efter matchen gick jag och Cassie hem,ett antal km, men det var så härligt att bara gå,...
Blåsten tog i och vi fick mycket frisk luft i lungorna,såg de första röda löven och en liten,liten snigel som var på väg på vägen åt samma håll som oss..Synd att kameran var hemma just då......
God afton till er alla!  Carina