Välkommen till Elmtomta Norrgård! Här kommer jag att skriva en hel massa om allt möjligt. Älskar att fota på allt som är vackert och har många ideer och drömmar ....Enkla lösningar tycker jag är det vackraste! Varför spendera en förmögenhet när man kan använda sin fantasi,naturmaterial och lite färg!Allt som är dyrt är inte det vackraste, utan det viktiga är att man känner känslan,att man själv känner sig lycklig av att inreda,plantera och leva!



måndag 19 september 2011

...skattkammare och vind i seglet!

Den här dagen försvann som en avlöning!
Barnen har haft studiedag och Samuel och jag hade redan planerat in i minsta detalj,vad vi skulle göra.
Simon sov hos en kompis så och Magnus jobbar.
Dagen var planerad så att först låångpromenad med Cassie.Efter detta "Bakdag med äppeltema".
 Detta ändrades plötsligt när min kära far ringer och ber om hjälp.
Så vi fick styra bil och släp mot Linköping.
Min farbror ska flytta så nu var det dax att tömma källaren!
Jag skulle vilja kalla den Skattkammaren istället! Jag som redan som liten tös alltid älskat gamla saker,gamla möbler och gärna shabby chick!

Vi rensade och packade,vi bar och vi skrattade! En hel del har vi hunnit denna dag,men mycket återstår.
Ska fota lite som ni ska få se senare.

Sedan var det dax för mig att åka på fotokursen! Jag hade redan missat de 2 första gångerna,pga sjukdom.
Det var spännande,men ujujuj vad det var mkt att förstå! Visste inte att det fanns så mycket inne i min kamera........Det återstår att se om jag kan segla i hamn den kursen...Men jag älskar att ta kort!!
Sov gott i snarklådan! Carina